Elkészült a Beast In Black első albuma
2017. július 10. írta: Sarok Bettina

Elkészült a Beast In Black első albuma

01aaveasta.jpg

Anton Kabanen 2015-ben kényszerült távozni az általa alapított Battle Beastből, miután számos olyan ellentét szövődött közöttük, amire nem találtak megfelelő megoldást. A gitáros tavaly, a Hard Rock Magazinnak adott interjújában elárulta, hogy nem szeretné nyilvánosságra hozni, hogy mi is folyt valójában a háttérben, mivel elmondása szerint ezzel egy véget nem érő háborút indítana.

Hogy őszinte legyek, nem szeretném elárulni az igazságot, mivel valószínűleg csak egy csúnya és végtelen háborút kezdeményeznék. A teljesség igénye nélkül viszont elárlhatom, hogy a banda tagjai a hazugság, a kétszínűség és a zsarolás játékát űzték velem szemben. Egyébként, ha engem kérdezel, akkor a Battle Beast már nem létezik a számomra.

-idézi Kabanen szavait a már fent is említett magazin.

bb_group_prime.jpg

 

A zenész azt is elmondta, hogy az elején nagyon nehéz volt számára, mivel a Battle Beast volt a mindene, ám végül talpra állt és megalapította a Beast In Black-et.

Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki kiállt mellettem. Az én szenvedélyem a zeneszerzés, amit mindig szívvel-lélekkel csinálok, kompromisszumok nélkül. Szóval írtam tovább a dalaimat, és próbáltam egy új csapat alapítására koncentrálni, amelyben már olyan emberekkel dolgozok, akiket zeneileg is megfelelően képzettnek tartok, és emberileg is őszinte, hűséges barátaimnak tekintek.

A Beast In Black felállása pedig a következő:

Anton Kabanen (ex-BATTLE BEAST) - Gitár, ének
Yannis Papadopoulos (WARDRUM) - Ének
Kasperi Heikkinen (U.D.O.) - Gitár
Máté Molnar (WISDOM) - Basszusgitár
Sami Hänninen (BRYMIR) - Dob

Anton emellett hivatalosan is a Wisdom gitárosa lett, miután Bodor Máté (Leander Kills, All But One, Alestorm) hivatalosa is csatlakozott az Alestormhoz. Anton helyét a BB-ben Joona Björkroth vette át, aki a Brymirben is zenél.

wisdom2015.jpg

 

süti beállítások módosítása