Anette Olzon: „Ha én lennék a Nightwish eredeti énekesnője, akkor nem lennének rólam rossz megjegyzések"
2020. február 29. írta: Sarok Bettina

Anette Olzon: „Ha én lennék a Nightwish eredeti énekesnője, akkor nem lennének rólam rossz megjegyzések"

gettyimages-143014188-2048x2048.jpg

2012-őt írtak a naptráak, amikor a finn Nightwish bejelentette, miszerint alapító-énekesnőjük, Tarja után annak utódjától, Anette Olzontól is elválnak útjaik. Hosszú ideig ment a sárdobálás a felek között, indokként pedig más-más kijelentéssel szolgáltak a metálzenei sajtónak.

Az énekesnő azóta többször is megszólalt a témával kapcsolatban, amire most újfent sor került. A vokalista jelenleg három projekten dolgozik, melyek egyike a Russell Allennel vezetett Allen/Olzon duó, mely formáció március 6-án dobja piacra bemutatkozó korongját, a Worlds Apart című kiadvány képében.

Nettie folyamatosan ad interjúkat a szóban forgó kettős kapcsán, most azonban újfent felszínre törtek a Nightwish-sel kapcsolatos kérdések is, különös tekintettel viharos válásukra, ami napjainkban is igen közkedvelt téma, különösen akkor, amikor boldog-boldogtalan összeáll egymással vitázni/ okoskodni.

Nem akarok beszélni arról, hogyan is történt az elválás, mivel minden egyes alkalommal, amikor mondok valamit a rajongóik nekem ugranak, ezért nagyon óvatosnak kell lennem, amikor beszélek.

- kezdte, majd így folytatta:

gettyimages-144625227-2048x2048.jpg

Szomorú voltam az elválás miatt, mivel évekig nagyon szépen zajlottak a dolgok, még mielőtt elkezdtek volna nehézkessé válni. Nagyon különbözően dolgozunk, mivel én svéd vagyok, ők pedig finnek. Sok szempontból szomorú vagyok, ugyanakkor örülök is, hogy már nem vagyok részese a turnéjuk menetrendjének.

- vallotta, majd kitért arra is, hogy milyen volt megbirkózni az őt ért utálkozással, amivel évekig bombázták  őt a fanatikusok:

Nem tudhatod, hogy milyenek lesznek az emberek, de természetesen én voltam az, aki minden gűlöletet megkapott, amit nagyon nehéz volt kezelni. Ha én lennék az eredeti énekesnő nem lennének olyan rossz megjegyzések rólam a YouTube-on, mint amik vannak. Nagyon sokan követnek. Most már jobb, mivel az emberek elkezdték abbahagyni az utálkozást. De ahogyan korábban is mondtam, amint egy interjúban elmondok valamit, azonnal elfordulnak tőlem.

- árulta el szomorúan.

imaginaerumpromo_01.jpg

süti beállítások módosítása