Jake E: „Az új albummal sok új dolgot tettünk le az asztalra"
2019. október 19. írta: Sarok Bettina

Jake E: „Az új albummal sok új dolgot tettünk le az asztalra"

c70872508_919082825124802_8280461320487174144_n.jpg

November 15-én indul hódító útjára a Cyhra második nagylemeze, a No Halos in Hell. Az újdonságról korábban már hallhattunk egy dalt, az Out Of My Life című szám képében, mely nótához egy kisfilmet is forgatott a Jake E vezette formáció. Ha mindez nem volna elég, a srácok már az album borítóját, és annak dallistáját is egyaránt bemutatták korábban, most pedig érdekes dolgokat tudhattunk meg a kiadványról, amit egy vadonatúj szerzemény is követett.

Amit éreztem, amikor elkezdtem írni a dalokat, az volt, hogy ezeknek élőben is működniük kell. Amikor az első albumot írtuk, akkor csak egyszerű dalokat írtunk, fogalmunk sem volt arról, hogy egyszer zenekar leszünk. Egyszerűen csak olyan dalokat írtunk, amik tetszettek. Amikor végül zenekarrá váltunk, sokat turnéztunk. Ahogyan korábban is említettem, néhány dal egyáltalán nem illik a setlistbe.

- kezdte az ex-Amaranthe-frontember.

Amikor elkezdtem írni, az elsődleges célom az volt, hogy olyan dalokat szerezzek, amik élőben is működnek, és azt hiszem, hogy ezúttal valóban egy olyan lemezt sikerült készítenünk, melynek bármely dala megállja a helyét a fellépéseken. Erre koncentráltam a legjobban.

- fogalmazott.

Ezt követően arra is választ adott, hogy felellhető lesz-e némi hasonlóság az első és a másodi album között:

 Egyáltalán nem használnám a hasonló kiifejezést. Természetesen nem fogunk death metált, vagy valami mást játszani, hanem egyértelműen Cyhra-féle zenét. Dallamos, fülbemászó, és megragad az elmédben. Valójában ez a Cyhra jellemzése. Ezzel az albummal sok új dolgot tettünk le az asztalra.

- magyarázta.

A banda egyébként a naopkban egy vadonatúj szerzeményt is megosztott a nagyérdeművel, a választásuk pedig a Battle From Within című számra esett.

Íme!

 

süti beállítások módosítása