Új lemezükről mesélt a The Agonist énekesnője
2019. szeptember 17. írta: Sarok Bettina

Új lemezükről mesélt a The Agonist énekesnője

gettyimages-470599760-2048x2048.jpg

Pénteken tölti meg a lemezboltok polcait a The Agonist vadonatúj albuma, az Orphans. Az újdonságot hatalmas izgalom övezi, hiszen eddig igen ütős dalokkal (In Vertigo, Burn it All Down, As One We Survive),  sikerült felvezetni. A zenekar énekesnője most elmesélte, miért esett a választásuk pont az Orphans című dalra, mint az album névadója, de emellett egyéb érdekességekről is szót ejtett.

Őszintén szólva, a legfőbb oka annak, hogy felvetettük az ötletet, az az, hogy eddig soha nem neveztünk el albumot dalok után. Tehát, átnéztem a számlistát és megláttam az Orphans című dalt, és már adta is magát. Úgy gondoltam, hogy ez egy nagyszerű cím lenne az albumnak.

- magyarázta.

Tudom, hogy Danny hogyan ír. Sokszor vele vagyok, amikor Montreálban vagyok. Csak felvesz egy gitárt a kanapén, és néha-néha rátekint a Netflixre. Csak felvesz egy gitárt, majd hirtelen elkezd véletlenszerű dolgokat játszani.

- tért át a dalszerzésre, majd így folytatta:

Azt hiszem, hogy a The Agonist mindig is sokféle műfajba belecsöppent. De azt gondolom, hogy ezzel az albummal hűek maradtunk önmagunkhoz, hagytuk, hogy mindenki kreativitása megvalósuljon.

- tette hozzá.

Az Orphans dallistája:

1 In Vertigo
2 As One We Survive
3 The Gift of Silence
4 Blood as My Guide
5 Mr. Cold
6 Dust to Dust
7 A Devil Made Me Do It
8 The Killing I
9 Orphans
10 Burn it All Down

theagonistorphanscd00.jpg

süti beállítások módosítása