Liv Kristine: „Nem akarok részese lenni mások pusztító cselekedetének"
2021. február 11. írta: Sarok Bettina

Liv Kristine: „Nem akarok részese lenni mások pusztító cselekedetének"

Beperelték Liv Kristine-t!

90.jpg

2016-ban robbant a bomba, miszerint 13 évnyi közös zenélés után, megválik énekesnőjétől a Leaves' Eyes. A csapat közleménye szerint közös megegyezés alapján váltak el útjaik, Liv viszont egy, a Facebookon megosztott bejegyzés keretein belül hozta nyilvánosságra, miszerint minden a háta mögött zajlott, ráadásul, amikor az Alexander Krull-lal közös gyermekét is belevonták a sárdobálásba, az énekesnőnél végleg betelt a pohár.

A norvég dalos pacsirta nemrégiben adott interjút egy internetes lapnak, amelyben elárulja, hogy továbbra sincs oka megnyugvásra, ugyanis korábbi, két Leaves' Eyes-beli kollégája beperelte őt, az ügyben pedig komoly kivizsgálások esedékesek. Liv Kristine nem nevezte meg konkrétan kik is azok, akik bíróság elé vitték az ügyet, de a norvég szépség az utolsó leheletéig harcolni fog az igazságért.

A Leaves' Eyes-zal kapcsolatos dolgok valóban rossz ízt hagytak a számban. És ennek még messze nincs vége, ugyanis két zenekari tag beperelt, miután leváltottak egy másik énekesnőre. Soha nem gondoltam, hogy ilyen tisztességtelen bánásmódban lesz részem. Miért nem lehet túllépni a dolgon és békén hagyni egymást? 2016-ban elváltam, de folytattam az életem, munkát találtam és egy otthont a családomnak. Elvesztettem a zenekarom, amit 2003-ban alapítottam a barátommal, Chris Lukhaup basszusgitárossal.

- fogalmazott, hozzátéve, a zenekar 2016 áprilisában közölt protokollja színtiszta hazugság.

le_kok_p03.jpg

A tárgyalás jelenleg is folyik, ráadásul szigorú bírósági vizsgálat is lesz az ügyben. Ez az egész az ő döntésük volt, nekem pedig meg kell szabnom a határokat. Nem akarok részese lenni mások pusztító cselekedetének. Mégis abban reménykedem, hogy sikerül békés módon lezárni a dolgot, de gondoskodni fogok afelől, hogy az igazság felszínre kerüljön.

- hangsúlyozta.

süti beállítások módosítása