Amaranthe: Jake E. kilépett!
2017. február 09. írta: Sarok Bettina

Amaranthe: Jake E. kilépett!

14980566_923237474473018_2511320156611776896_n.jpg

2016 októberében került a lemezboltok polcaira az Amaranthe legújabb stúdióalbuma, amely a Maximalism elnevezést kapta. A csapat nem sokkal a turné megkezdése után, hivatalos Facebook-oldalán jelentette be, hogy az énekes, Jake E. visszavonulását tervezi. A hír szinte az összes rajongót sokkolta, ám mindenki abba a hitbe ringatta magát, hogy kedvence hamarosan visszatér a jól megszokott kerékvágásba, és újfennt vele kiegészülve folytatódik majd a lemez népszerűsítése. Tegnap azonban kiderült, hogy a rajongók hiába reménykedtek: Jake nyolc év és négy album után kilép az Amaranthe-ból. 

Nyolc év és négy album után, úgy döntöttem, hogy elhagyom az Amaranthe-t. Büszke vagyok a bandára, és mindarra, amit együtt értünk el.  Az Amaranthe-rajongók rendkívül csodálatosak, és az évek alatt sok mindent kaptam tőlük, amiért nagyon hálás vagyok. Azt akarom, hogy tudjátok, hogy mindenkinek köszönöm a támogatást, amiben részem volt. Köszönöm ezeket a csodás éveket, és remélem, hogy hamarosan újra talákozunk! Hamarosan jó hírek érkeznek!

- áll az énekes tegnapi közleményében, ám egy interjúban elárulta valódi okát is annak, hogy miért döntött a távozás mellett.

Hét vagy nyolc évvel ezelőtt én és Olof indítottuk el a bandát, majd minden úgy beindult, ahogyan azt sosem gondoltuk volna. Az Amaranthe hatalmas sikert aratott: körbeturnéztuk a világot és közben remekül éreztük magunkat. Az első két lemez (Amaranthe és The Nexus) pontosan olyan volt, amilyennek szerettem volna a bandát, egyfajta keveréke a Soilwork-szerű gitártémáknak és a melodikus, Bon Jovi-jellegű éneknek, amely mellé egy női hang is társult. Többféle elemből állt össze a hangzásunk, de a fő elemet a metál alapok jelentették.

57c97c147ec2d.jpg

-kezdte mondandóját az énekes.

Nekem kezdettől fogva az volt az elképzelésem, hogy a csapat hat tagjának ugyanazért a célért kell küzdenie. Korábban ilyen formában soha nem lehetett három énekest hallani egy metál bandában, és számomra ez jelentette az Amaranthe igazi különlegességét. Egy három énekessel rendelkező bandát kellett volna odatenni az emberek elé, és ez működött is az első két albumnál, de utóbb azt éreztem, hogy a szerepem - mind a  lemezen, mind a színpadon - háttérbe szorult. Feleslegesnek kezdtem érezni magam.

- vallotta Jake.

A teljes interjút itt olvashatód el!

 

süti beállítások módosítása