Tarja: „Büszke vagyok Simone-ra"
2017. május 20. írta: Sarok Bettina

Tarja: „Büszke vagyok Simone-ra"

simone-simons-and-tarja-turunen-gallery.jpg

Tarja neve 1997-ben vált népszerűvé a metálzene palettáján, ugyanis az 1996-ban alakult Nightwish akkor adtka ki első lemezét, az Angels Fall First-öt. A nagy áttörést mégis az egy évvel később megjelent Oceanborn nevezetű lemez hozta meg számukra, ami a mai napig is egy mérföldkőnek számít a csapat történelmében.

A finn énekesnő azóta számtalan vokalistának lett a példaképe, akik csakis azért kezdtek el klasszikus énekórákat venni, és elsajátítani a szoprán hangterjedelem minden egyes oktávját, hogy az ő nyomdokaiba lépjenek. Ilyen többek között Floor Jansen, Manuela Kraller, vagy az Epica vörös hajkoronájú szépsége, Simone Simons. Utóbbi többször is kijelentette már, hogy a Nightwish második albuma, - a már fent is említett Oceanborn -  nagy hatással volt rá, és azért kezdett el énekleckéket venni, mert ő is azon az úton szeretett volna haladni, mint Turunen.

A Finnország hangjának is megválasztott énekesnő a napokban adott egy rövid interjút a Radio Futuro de Chile nevezetű lapnak, melyben elárulta, hogy mennyire büszke Simone-ra és a sikerére.

Úgy érzem nagyon büszke vagyok rá, mivel mndent elért amit csak szeretett volna. Simone az elejétől kezdve azt emlegeti, hogy a zenében én vagyok a fő inspirációja.

- kezdte mondandóját Tarja, majd így folytatta:

Simone sokszor elmondta, hogy amikor meghallotta a hangom és látta, hogy mit csinálok, elhatározta, hogy amikor felnőtt lesz ő is azt a karriert választja, amit én. Mostanára már nagy sikert aratott. Nagyon büszke vagyok rá!

-magyarázta.

20626659_1389593307828227_1691353704536570145_o.jpg

 

süti beállítások módosítása