Troy Donockley nem rajong a Nightwish eredeti énekesnőjéért
2019. január 07. írta: Sarok Bettina

Troy Donockley nem rajong a Nightwish eredeti énekesnőjéért

nightwish_paradiso_once_tour_08-11-2004_030gfgfgf.jpg

A Nightwish és az Auri tagját nemrégiben interjúvolta meg a  Barbara Caserta, aki többnyire arról faggatta a zenészt, hogy milyen érzés számára egy metálzenekar részesének lenni, ám arról is szó esett, hogy mennyiben változott meg az élete amióta hivatalosan is tagja a finn csapatnak.

Nehéz egy-két dolgot pontosan meghatározni. Azt hiszem, hogy ez csak egy teljesen új légkör, amit az általam használt eszközökkel hoztak a zenekarba. Igen, egy teljesen új légkör, ami nyilván a népi elemeknek köszönhető. A hangzás folyamatosan bővül és ez nagyon izgalmas.

- kezdte, majd így folytatta:

Abszolút. Ez egy teljesen más út. Ez egy olyan út, amire nem számítottam. Nem láttam előre, hogy ez lesz. Volt tapasztalatom a rockzenével, hiszen azon nőttem fel, de metálba sosem folytam bele. Egyáltalán nem volt tapasztalatom a metállal és magával a szimfonikus metállal sem, így az egész műfajba kezdőként csöppentem bele, de ma már egy tapasztalt veterán vagyok.

thnw_acct4964.jpg

-árulta el arról, hogy az élete hatalmas változáson ment keresztül miután hivatalos tagja lett az egykoron Tarja Turunen, illetve Anette Olzon vezette formációnak - erről a következőképp fejtette ki véleményét:

Az Once album megjelenése előtt és után sem volt fogalmam arról, hogy kik is ők. Soha nem hallottam őket. Anette megérkezése után szerettem meg őket, nagyon megszerettem Anette hangját, azt hiszem ő egy igazán hatalmas énekes. Tarja hangja nem igazán az én ízlésem, soha nem rajongtam Tarja hangjáért. A megfelelő időben érkeztem a csapatba, amikor már Anette volt az énekesnő, de természetesen a legjobb dolgok akkor történtek, amikor Floor megérkezett a csapatba - ő egy nagyon kedves ember, és bármit is énekel nagyon csodálatos. A zenekar jelenleg nagyon stabil, ami a múltjukra egyáltalán nem volt jellemző.

- mondta, vélhetően ezzel szerezve magának némi fekete pontot azok szemében, akik mindennél jobban imádták a formációt, amikor az még az eredeti  felállásban zenélt, tehát Tarja Turunen frontasszony vezetésével.

a_57.jpg

süti beállítások módosítása