Érdekes interjút adott Tarja
2019. január 16. írta: Sarok Bettina

Érdekes interjút adott Tarja

38444504_2060780817572062_5918949341774479360_n.jpg

A finn metálénekesnő immár megszámlálhatatlan éve aratja a sikereit, kezdetben a Nightwish frontasszonyaként, majd szólóban is egyaránt kiemelkedő szerepe van a metálzene igen színes palettáján. Tarja jelenleg vadonatúj nagylemezén dolgozik, amit idén tervez piacra dobni, - ebből adódóan adott egy különleges interjút, melyben nem csupán terveiről esett szó, hanem arról is, hogy hogyan tudja formában tartani magát, de természetesen legutóbbi kiadványa, az Act II is szóba került.

Lírai énekes vagyok, és ezért keményen meg is kell dolgoznom. Még mindig naponta foglalkozom a hangommal. A lírai képzés soha nem ér véget - ezt a hozzám hasonló énekesek is pontosan tudják - de ezzel együtt jár a dolog fizikai része is. Már a negyvenes éveimben járok, már nem vagyok olyan fiatal csaj, aki problémák nélkül végig képes csinálni egy hosszabb turnét. 

- kezdte, majd kitért a hangjára vonatkozó kérdésre is:

Igen. Azt hiszem, én vagyok. Hogy őszinte legyek, komolyan úgy érzem, hogy fizikailag most vagyok a legjobban. Az életben vannak változások, amiket a turné során sikerül megtapasztalni, ezek benned vannak, csak meg kell őket találni, különben az egésznek semmi értelme. Számomra ez egy hihetetlen utazás volt, elfogadtam, hogy nem vagyok tökéletes, de a lényeg az, hogy megpróbálok az lenni. Ez kemény munka, mivel a közönségem úgy van vele, hogy: 'Tökéletes', ' Ez egy tökéletes előadás volt'. Végül megbocsátottam magamnak: ' Végül is, én is csak ember vagyok'.

- magyarázta.

Köztudott, hogy a Nightwish alapítójaként is ismert vokalista idén tervezi piacra dobni vadonatúj stúdiólemezét, ami elmondása szerint még a 2016-os megjelenésű The Shadow Selfet is túl fogja szárnyalni, hiszen ezúttal még keményebb koronggal kívánja megörvendeztetni közönségét. 

14708337_1685189605131187_1051611847274858244_n.jpg

Rengeteg dalt írtam. Még a turné előtt elkezdtem írni. Még mindig dolgozom a szövegeken, de igyekszem mindent befejezni. Még januárban elkezdek stúdiózni.

- tudhattuk meg a Finnország hangjának is megválasztott Tarjától. Ha mindez nem volna elég, azt is elmesélte, hogy az Act II nevezetű DVD-ben is sok erőfeszítés van, hiszen hónapokat vett igénybe a végeredmény tökéletesítése.

Valójában nagyon sok idő volt. Az emberek azt gondolják, hogy egy élőalbum elkészítése nem igényel annyi időt, mint egy stúdióalbum, de számomra ez ugyanolyan fontos. Az Act II elkészítése hónapokig tartott, nem csak a videók kiválasztása, hanem a többi elem és maga az utolsó simítások. Ki kellett választani a rajongók által beküldött fotók legjobbjait, több ezer kép közül kellett választanom, mivel azt akartam, hogy a rajongóim is részei legyenek a munkámnak. Sok időt vett igénybe, de imádtam rajta dolgozni. Egy ponton azért gyűlöltem a ráncaim a kibaszott nagy képernyőn. Ennek kapcsán nagyon válogatós vagyok. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt egyedül végig tudtam csinálni. Senki nem mondta meg, hogy mit és hogyan csináljak. Én egyedül dolgozom.

-áradozott.

 

 

süti beállítások módosítása