Szólóalbumon dolgozik Noora Louhimo
2019. július 24. írta: Sarok Bettina

Szólóalbumon dolgozik Noora Louhimo

battlebeast2019f.jpg

Noora Louhimo 2012-ben tett szert igencsak nagy hírnévre, ugyanis ő lett Nitte Valo utódja a Battle Beastben. A formációval azóta négy stúdiólemezt rögzítettek, - legutóbbi korongjuk idén került a boltok polcaira No More Hollywood Endings címmel.

Az énekesnőről köztudott, hogy a Battle Beast előtt még soha nem énekelt metált, bár jómaga is rajongója a műfajnak. Elmondása szerint, az őt jellemző stílus sokkal inkább a blues, a jazz, a rock, és némileg a pop.

Én még soha nem énekeltem metált a Battle Beast előtt, így ez egy teljesen új terület volt számomra, bár 15-16 évesen hallgattam heavy metált. De ez teljesen új volt nekem, mármint az, hogy metálzenekarban lettem énekesnő.

- mesélte korábban egy interjúban.

dyveuduwoaaxbip.jpg

A finn vokalista néhány órája jelentette be, miszerint arra az elhatározásra jutott, hogy elérkezett az ideje annak, hogy visszatérjen gyökereihez, így ehhez méltóan elkezdte első szólóalbuma készületeit, ami elmondása szerint sokakat meglep majd, vagy sokkal inkább sokkol, hiszen teljesen más műfajban kíván érvényesülni, mint amit zenekarával képvisel.

Ebben az évben, a zenekarommal elkezdek dolgozni az első szólóalbumomon, és már alig várom, hogy hallhassátok. Sokakat meglephet, de mint zenész a gyökereim a blues-, a jazz-és rockzenéből származik. A Battle Beast előtt sok műfajban kipróbáltam magam. Magam sem tudom miért, de mindenféle módon megakartam tanulni énekelni - egészen 2012-ig, amikor is felkértek, hogy csatlakozzak a Battle Beasthez, ahol több módon tudtam használni a hangom. Elérkezett az ideje annak, hogy a szólóprojektemben visszatérjek a gyökereimhez - sokfélekélppen.

- vallotta.

süti beállítások módosítása