Különös titkáról mesélt Sharon den Adel
2020. március 21. írta: Sarok Bettina

Különös titkáról mesélt Sharon den Adel

gettyimages-1159247991-2048x2048.jpg

Tavaly jelent meg a Within Temptation visszatérő nagylemeze, ami a Resist elnevezést kapta. Köztudott, hogy a korong rögzítése előtt válság-helyzet állt be a zenekar frontján, ám idővel sikerült orvosolniuk a problémát, így a feloszlás gondolatát mellőzve, hamar meghódították újdonságukkal a piacot.

Sharon den Adel jóvoltából már megtudhattuk korábban, miszerint a formáció máris elkezdte az új album készületeit, arról azonban egyelőre nincs rendelkezésre álló információ, hogy mikor is kerül majd a lemezboltok polcaira. A holland pacsirta most újfent mikrofonvégre lett kapva, a beszélgetés során pedig igen érdekes témák kerültek napvilágra. 

Első ízben arról lett kérdezve, hogy mit szólna a a tizenéves énje, ha látná, hová került az iskolai zenekarból:

Elgondolkodtató lenne számára. 14 éves voltam, amikor az iskolában elkezdtem énekelni egy együttesben. Most ez olyannyira távolinak tűnik. Nem állt rendelkezésemre túl sok példa, amit követni tudtam volna. Valószínűleg sosem képzeltem volna el magam teljes munkaidős énekesként.

- fogalmazott. A folytatásban pedig arra is készségesen válaszolt, hogy szülei, hogy próbálták pátyolgatni választásában:

30.jpg

Azt mondták, hogy mehetek zeneiskolába, de ők azt szerették volna ha megtanulok zongorázni, furulyázni, és hogyan kell kottát olvasni. Ez nagyon nem tetszett nekem és nem is akartam csinálni. Megmondtam nekik, hogy abba akarom hagyni ezt az egészet, és elkezdek énekelni, mivel abban jó vagyok.

 - kutatott emlékeiben, majd eképp zárta a témát egyúttal elárulva eddig féltve őrzött titkát:

A maguk módján akartak támogatni . Soha nem tanultam meg furulyázni. Hamar rájöttek, hogy jó énekes vagyok, de nem tudták elképzelni, hogy fogok megélni a zenélésből úgy, hogy nem tudom leolvasni a hangjegyeket. Még mindig nem tudom őket!

sharon_den_adel.jpg

A vokalista közben azt is elárulta, hogy miért is lépett ki párja, Robert Westerholt 2011 környékén a zenekarból, ami - mint kiderült - nem egy kellemes történet:

Nem tetszett, de ez volt a lehető legjobb dolog, mindkettőnk számára. Valójában ezt megelőzően szétváltunk. 2008-ban már szakítottunk egy rövid időre. Amikor újrakezdtük, elhatároztuk, hogy a zenekar nem fog jól működni, ha mindketten turnézunk. Keményfejű emberek vagyunk, és néha túl sok, ha folyamatosan együtt dolgozunk.

artikelbild_greenfield2_evahirschi.jpg

-bontakozott ki.

Most minden a legnagyobb rendben közöttünk, hiszen külön dolgozunk. Beszélgetések helyett e-mailt küldünk egymásnak. Ez kissé furcsa dolog, de ha együtt dolgoztál a partnereddel, akkor tudod, hogy ez borzalmas is lehet.

- tette hozzá, majd azt is elárulta, hogy soha nem írnak együtt dalokat, inkább elküldik egymásnak azt, amin épp elkezdett dolgozni a másik, és a már meglévő alapot formálják.

eddllmcx4aek6b10.jpg

És, hogy mi újság az új albumról?

Svédországba megyek, hogy elszigeteljem magam, és teljes egészében az írásra összpontosítsak. Robert is keményen dolgozik az új zenéken. Nagyon jól haladunk. Ez amolyan folytatása lesz a előző albumnak csak kicsit progresszívebb lesz. Szeretnénk a Resist hangzásán haladni, csak még ennél is finomabban. Kemény dolgokkal készülünk, és ez engem boldoggá tesz!

- árulkodott befejezésül. 

0007ls0bvq5i55dg-c122.jpg

süti beállítások módosítása