Doro: „ Csak egy nő vagyok, de metálarc vagyok"
2016. november 07. írta: Sarok Bettina

Doro: „ Csak egy nő vagyok, de metálarc vagyok"

A legendás metálénekesnő a Teamrocknak adott egy rövid, de lényegretörő interjút, melyben nemcsak a mostani helyzetéről mesélt, hanem arról is, hogy fiatalon hogyan élte meg azt, hogy a Warlock frontasszonya lehetett.

476003914.jpg

Az énekesnő a 80-as években volt a német Warlock frontasszonya, így ő volt az első nő aki fellépett az 1986-ban megrendezésre kerülő Monsters Of Rock nevezetű fesztiválon, melyre korábban még nem volt példa.

500 ember volt a színpad mögött, a Monsters of Rockkon és én voltam az egyetlen lány. Ezért néha kicsit magányos voltam.

- nyilatkozta korábban a Zombie Tapdance Magazine-nak.

 Volt néhány fantasztikus nő akik ezt csinálták. Rock istennő Angliából - imádom az énekesnőt - Jody Turner akkor még a Girlscoolban volt, Lee Aaron Kanadában. Volt egy maroknyi. Én csak azt csináltam, amit szeretek. Sosem hittem, hogy ez ennyire nagy dolog. Igen, én egy nő vagyok - de én egy metálarc vagyok. Azt hiszem a zene mindenek felett áll.

- mondta a még ma is bomba formában lévő, 52 éves énekesnő.

A teljes interjú itt tekinthető meg.

süti beállítások módosítása