Tarja: Különleges videóval debütált a Tears In Rain
2019. augusztus 09. írta: Sarok Bettina

Tarja: Különleges videóval debütált a Tears In Rain

tarja67488065_2305125963094026_7165205595274178477_n.jpg

Hatalmas az izgalom, hiszen köztudott, miszerint a hónap végén jelenik meg a finn dalos pacsirta vadonatúj albuma, az In The Raw. A vokalistától már megtudhattuk, hogy egy nagyon személyes és egyben kemény albumot sikerült összekalapálnia, ami minden tekintetben felülmúlja majd eddigi munkásságát.

Ha mindez nem volna elég, azt sem volt rest elárulni, hogy a korong készületei visszarepítették őt a múltba, ugyanis elmondása szerint a Nightwish-sel felvett Once volt rá hasonló hatással. Magáról az újdonságról egyébként két dalt már megismerhettünk a Dead Promises, valamint a Railroads című számok képében, majd a múlt hónapban kiderült, hogy Tarja újabb kisfilmen dolgozik. A napokban adta tudomásul, miszerint a Tears In Rain került megfilmesítésre, mely nóta a mai napon került publikálásra.

Íme!

A harmadik kislemezemhez, a Tears In Rainhöz egy erős videót kerestem. Nem akartam, hogy klisés legyen, egy szakítós sztori, könnyben és esőben. A dal a nehézségek leküzdéséről szól, ami az élet bármely szakaszára vonatkozik.

- magyarázta, majd így folytatta kitérve a történet miértjére:

66416640_1180565202131150_9054136678235630490_n.jpg

Nem korcsolyáztam túl sokat. Fiatalkoromban korcsolyáztam, de azonnal rájöttem, hogy a görkorcsolyázás egy teljesen más dolog. Tanulnom kellett, és mindössze három napom volt a felvétel előtt. Tudtam, hogy bajban vagyok.

- vallotta, majd arra is kitért, hogy egyik alkalommal baleset érte, így fájdalmak közepette kényszerült lebonyolítani a forgatást.

A szörnyű fájdalom ellenére véigcsináltam két show-t és a videó felvételét is. Szóval - ahogyan a klip történetében is - magam is legyőztem a nehézségeim. Ha a videó egyes részeiben szenvedni látsz, az nem színészkedés.

süti beállítások módosítása