Vicky Psarakisnál betelt a pohár: „Nem tudtam, hogy a világ Alissa White-Gluz körül forog"
2019. szeptember 04. írta: Sarok Bettina

Vicky Psarakisnál betelt a pohár: „Nem tudtam, hogy a világ Alissa White-Gluz körül forog"

collage4.jpg

Heteken belül boltokba kerül a The Agonist vadonatúj albuma, az Orphans. Az újdonságról már hallhatunk két nótát (In Vertigo, Burn it All Down), a napokban pedig újabb tétellel örvendeztetik majd meg rajongótáborukat, mely szerzemény egy kisfilm kíséretében érkezik.

A minap azonban Vicky Psarakis nyilatkozatától valósággal felrobbant a metálzenei sajtó, ugyanis a vokalista komoly vádakkal illette elődjét, a formáció alapítóját, Alissa White-Gluzt. A görög pacsirta elmondása szerint, Alissa azóta próbál, folyamatosan keresztbe tenni egykori csapatának, amióta - nem túl barátságos módon - 2014-ben elváltak útjaik.

Szerintem teljesen rendben van, ha most nyíltan beszélek. Nem én vagyok az első, aki drámát okoz, de úgy hiszem, hogy mindenki számára egyértelmű, hogy az a személy, aki próbál visszatartani minket, az Alissa. Kezdetben, számos interjúban ócsárolta a zenekar tagjait. Ez nagyon kellemetlen számomra, hiszen soha nem találkoztam még vele, így furcsa is erről beszélni. Fogalmam sincs meddig lehetne még hátráltatni ezt a zenekart. Tudok néhány dolgot, amit biztosan megtett, a többi csak találgatás. Nem akarok dobálózni, de én mondom, hogy a kirúgása óta megpróbálja tönkretenni ezt a zenekart.

- magyarázta, mondván, Alissa tehet arról is, hogy a The Agonist válságos helyzetbe került, hiszen nem véletlenül kerül boltokba ilyen későn legújabb nagylemezük.

the_agonist49210883_1962141063835390_8360718943396036608_n.jpg

Miután több interjút is készítettem az Orphansszal kapcsolatban, belefáradtam, hogy folyamatosan megkérdezik miért tartott ilyen sokáig, hogy megjelenjen. Az Orphans már több, mint egy éve elkészült.

-kezdte, majd áttért a White-Gluzzal kapcsolatos véleményére:

Itt az ideje feltárnom a személyes - nem létező - kapcsolatom vele. Soha nem találkoztam vele. Soha nem is váltottam vele üzeneteket. Valójában, azon a napon, amikor bejelentették, hogy én vagyok a The Agonist új énekesnője, ő letiltott engem a szociális média minden egyes platformján. Ha esetleg egy nyári fesztivál során összefutottunk, elfordította fejét. Mégis vicces, hogy az interneten milyen könnyű blamálni az embereket.

- bontakozott ki haragja, majd így folytatta:

collage5.jpg

Sajnálom, hogy azt hitted pótolhatatlan vagy, ahogyan azt is sajnálom, hogy nem utasítottam el egy életreszóló lehetőséget, csak azért, hogy nálad jó pontot szerezzek. Nem értesültem arról, hogy a világ Alissa White-Gluz körül forog.

- magyarázta, majd lezárásként elmondta: felfoghatalan számára, hogy még metál terén is akadnak olyan emberek, akik magasabb rangúnak tartják magukat, s ezért mindent elkövetnek annak érdekében, hogy a szorgalmas emberek sikerét tönkretegyék.

Vicky végül igyekezett pozitívan pontot tenni a monológ végére:

Soha ne hagyjátok, hogy bárki megakadályozzon benneteket abban, amit szerettek csinálni.

süti beállítások módosítása