Visszafogott oldalával kíván érvényesülni Noora Louhimo
2019. szeptember 10. írta: Sarok Bettina

Visszafogott oldalával kíván érvényesülni Noora Louhimo

30073142_1581399488624714_542730080033046366_o000.jpg

A finn énekesnő többször is elmesélte már, miszerint sosem énekelt még metált - egészen addig, amig nem csatlakozott a Battle Beasthez. A formációban Nitte Valo helyére került, akinek felettébb karakteres hangja van, így a vele készült dalokat igen nehéz űberelni. Noora immár négy albumot készített a zenekarral, melynek során több ízben is megmutatta tehetségét, hiszen albumról albumra változatos hangzást nyújtott.

A dalos pacsirta a közelmúltban jelentette be, miszerint újfent kipróbálja magát szólóban, ám szó sics arról, hogy távozni kívánna a Battle Beast legénységéből.

Ebben az évben, a zenekarommal elkezdek dolgozni az első szólóalbumomon, és már alig várom, hogy hallhassátok. Sokakat meglephet, de mint zenész a gyökereim a blues-, a jazz-és rockzenéből származik. A Battle Beast előtt sok műfajban kipróbáltam magam. Magam sem tudom miért, de mindenféle módon megakartam tanulni énekelni - egészen 2012-ig, amikor is felkértek, hogy csatlakozzak a Battle Beasthez, ahol több módon tudtam használni a hangom. Elérkezett az ideje annak, hogy a szólóprojektemben visszatérjek a gyökereimhez - sok féleképpen.

- vallotta korábban.

A vokalista most egy interjú során elmesélte, hogyan hatott rá a No More Hollywood Endings rögzítése, tehát mennyiben segítette őt elő a korong ahhoz, hogy változtasson kicsit a hangján, avagy kipróbálja mi minden rejlik még a torkában.

39025560_2031050213874784_306735208386789376_n.jpg

A helyzet az volt, hogy a Battle Beast előtt még soha nem énekeltem metált. A többi műfajban már mindent megtettem. Meg akartam mutatni az embereknek, hogy hogyan tudom a hangomat különböző képp beilleszteni a zenébe. Úgy gondolom, hogy az évek során sokat fejlődtem, most már elég bátorságom van ahhoz, hogy más oldalam is megmutassam, és bízok abban, hogy az emberek a lágyabb hangomat is ugyanannyira kedvelik.

-kezdte, majd így folytatta:

Beletelt néhány évbe, mert amikor elkezdtem a Battle Beast-et, akkor nem tudtam... meg kellett találnom a saját stílusom. Először olyan irányba toltam az egészet, hogy folyamatosan sikoltoztam, de ez egyáltalán nem egészséges a hangnak. Mindazonáltal, ha folyamatosan csak sikoltozol, a dinamika elveszik.

- magyarázta.

süti beállítások módosítása