A Kobra And The Lotus változásairól mesélt Kobra Paige
2019. október 22. írta: Sarok Bettina

A Kobra And The Lotus változásairól mesélt Kobra Paige

kobra-paige-kobra-and-the-lotus-1020x75200.jpg

Szeptemberben került a boltok polcaira a Kobra And The Lotus vadonatúj albuma, ami az Evolution elnevezést kapta. A formáció az eddigi legvisszafogottabb lemezét adta a rajongók kezeibe, ami tudatosan lett így, hiszen az énekesnő ezúttal nem az elvárásoknak kívánt megfeleni, hanem a szívére hallgatott és egy olyan kiadványt dolgoztak ki, amire mindennél jobban büszkék.

Kobra Paige most el is mesélt néhány érdekességet az új albumról, ami elmondása szerint, nemcsak a változásokat tükrözi, hanem sokkal inkább egy önfejlesztésként szuperál, tehát olyan dolgokat vonultat fel, amit az évek során ő maga is megtapasztalt.

Büszke vagyok arra, amit csináltunk. Már rég elengedtem az elvárásokat. Csak abban reménykedtem, hogy az album rendben lesz, és hogy az emberek ugyanannyira kedvelik majd mint mi. Egyáltalán nem voltam ideges, hiszen pontosan tudom, hogyan gondolkodik a világ.

- ecsetelte, majd elárulta, hogy mi az oka annak, hogy a logójuk is változáson esett át:

Először is, mi nem csupán egy heavy-metál együttes vagyunk, hanem sokkal inkább hard rock. A gyökereink is ebből származnak, így mindig is fellelhető volt a zenénkben. A logó és a szimbólum már nem állta meg a helyét. A logónk tipikusan metálos volt, a szimbólum pedig egy kígyó volt, és ez nem egy olyan dolog, amit mindenki viselni szeretne.

kobra-and-the-lotus-1020x740.jpg

- kommentálta.

Kobra vagyok, de már nem élvezem annyira, hiszen idősebb lettem, és nem szeretem, ha egy kígyóval azonosítanak. Ez csak a nevem. Két fő oka is volt annak, hogy megváltoztattuk a logót, és azt hiszem, hogy sikerrel jártunk. A mostani határzottan barátságosabb.

- folytatta, az eredetileg Brittany Paige néven anyakönyveztetett vokalista.

Ahogyan fent is említettük, az újdonság egy igen különleges darabja a KATL-munkásságának, így nem is olyan véletlen, hogy bár teljesen eltér elődjeitől, mégis egy nagyon erős albumot tisztelhetünk a képében:

Ez az oka annak, hogy Evoutionnek hívják. Ez nem csupán egy egyszerű utazásról szól, hanem egy zenei utazásról, amit a zenekar tett meg azért, hogy oda juthasson, ahol most tart, mindannyian úgy érezzük, hogy ez egy csúcspont a számunkra, és ezért nagyon fontos a zenekarnak.

- adta hírül a énekesnő.

kobrapaige_timtronkoe_201500.jpg

Ezt követően szó esett arról is, hogy mennyit változott a zenekar fennálásának 10-11 éve óta.

Sokat változtam. Egy csomó mindent tanultam. Különböző zenéket szeretek, és valószínű, hogy ennek köszönhetően tudok énekesként fejlődni. Új trükköket tanulni és kipróbálni fantasztikus dolog, folyamatosan megpróbálom erősíteni az identitásomat is, ahogyan Kobra énekel.

-kezdte, majd eképp zárta sorait:

Úgy gondolom, hogy minden énekesnek rendelkeznie kell vele, és meg kell találni magában ahhoz, hogy magabiztosabban énekeljen. Remélem, hogy ez az album után az emberek is rájönnek, hogy mi az, amit megtehetek, és mi az, amire képes vagyok.

 

 

 

süti beállítások módosítása