Anton Kabanen utálta a Beast In Black új dalait
2019. november 03. írta: Sarok Bettina

Anton Kabanen utálta a Beast In Black új dalait

gettyimages-1129913129-2048x2048.jpg

Anton Kabanen 2015 környékén hintette el, miszerint új csapatot alapít, miután távozni kényszerült az általa is alapított Battle Beastből. Újdonsült zenekara, - nem is olyan meglepő módon - magával vitt néhány elemet az anyacsapatból, ám ettől függetlenül is szerethető muzsikákat tettek le az asztalra.

Már első lemezük, a 2017-es megjelenésű Berserker is hatalmas siker lett, a rajongók többségének tettszését azonban a februárban debütált From Hell With Love nyerte el a leginkább. Most egy érdekes interjúból kiderült, hogy amig a célközönség megkedvelte az új tételeket, addig a szerzőjük szép lassan megutálta őket:

Mindig 100%-ban ott vagyok a dalok és a szövegek mögött. Miután rengeteg időt eltöltöttem a dalokkal a stúdióban, már nem láttam egyértelműen, hogy mi a rossz és mi a jó. Már elkezdtem gyűlölni az egész albumot és a dalokat is, és a kiadás után is sok időbe telt, mire újra megszerettem őket. Már nem érzek semmit, de egy adott pillanatban mindig elmondom magamnak, hogy mit éreztem akkor, amikor ezeket a dalokat írtam.

- vallotta.

95622425ea98914e9216a0f24bd70659.png

A formáció jelenleg is az újdonságot népszerűsíti világszerte, Anton elmondása szerint pedig a jövő évben még inkább bele csapnak majd az iparba, mitöbb, már azt is elmondta, hogy a jövőben sokkal színesebb világgal kívánja felruházni a Beast In Black tételeit.

Hogy ne csak az új lemez körül forogjon minden, a finn zenész azt is elmesélte, egykoron hogyan állt hozzá az új zenekar felépítéséhez, beindításához, és hogy minek a hatására döntött úgy, hogy bekeményítenek:

Érdekes és egyben egy váratlan utazás is volt, amikor az egész elkezdődött. Nem voltak elvárások. Amikor elkezdtem a bandát, akkor csak csinálni akartam a srácokkal, és mindent megtettünk, amit csak lehetett, hogy jól induljunk, aztán rájöttünk hogy - azok alapján, amiket kaptunk - teljes erőbedobással kell csinálnunk. Határozottan megérte.

-magyarázta.

süti beállítások módosítása