Floor Jansen szerint, nagyon fontos a zene oktatása
2019. november 21. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen szerint, nagyon fontos a zene oktatása

e5ce4d4da6_94575233_o2.jpg

A holland énekesnő köztudottan az After Forever élén vált népszerűvé, mely csapat igen kiemelkedő alakja volt a metálzene palettájának. Az őket, majd a ReVampet is vezető Floor igen sokszínű skálán mozog hangterjedelme tekintetében, hiszen mér-már lehetetlent nem ismerve bármit kitol a torkán. 

A vokalista persze egy korábbi interjú során elmesélte, hogy nem mindig volt ez így, hiszen egykoron egy szürke kisegér volt, akit folyamatos atrocitások értek, barátai nem voltak, egyik szenvedélye azonban mindenen átsegítette, bár kicsit sem volt biztos abban, hogy szeretne-e részesévé válni a dolognak.

Floor most legújabb posztjában arról beszélt, hogy szerinte nagyon fontos a zene oktatása, hiszen egykoron őt is a tanárai buzdították zenei pályára:

Ha nem lettek volna szenvedélyes zenetanáraim a középiskolában, valószínűleg soha nem kezdtem volna énekelni. Kirekesztett, bizonytalan gyerek voltam, aki arról álmodott, hogy egyszer énekelni fog, anélkül, hogy tudtam volna a hangi adottságaimról.

-kezdte, majd így folytatta:

Az iskola iránti elkötelezettségeim miatt végül erőt vettem magamon és énekelni kezdtem! Sokkal magabiztosabb lettem, barátokat szereztem, és örökké a zene szerelmese voltam.  

gettyimages-120950909-2048x2048.jpg

- tette hozzá, majd eképp fejezte:

Semmi sem olyan csodálatos és őszinte, mint a zene, amit együtt hozhatunk létre. Semmi sem képes úgy kapcsolatot teremteni, mint amire a zene képes. A zene oktatása ezért, és sok más okból is nagyon fontos.

- áll a közösségi-oldalain található bejegyzésben.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Floor Jansen (@floor_jansen_official) által megosztott bejegyzés,

süti beállítások módosítása