Vicky Psarakis nyitott lenne egy Alissa White-Gluzzal folytatott beszélgetésre
2019. november 30. írta: Sarok Bettina

Vicky Psarakis nyitott lenne egy Alissa White-Gluzzal folytatott beszélgetésre

collage00.jpg

Néhány hónapja zúdította a világra azon álláspontját a The Agonist énekesnője, miszerint elődje, Alissa White-Gluz folyamatosan keresztbe kíván tenni a zenekarnak. Az énekesnő többször is nyilatkozott az üggyel kapcsolatban, így többek között azt állította, miszerint Orphans című lemezük is az Arch Enemy frontasszony miatt nem tudott időben megjelenni.

Szerintem teljesen rendben van, ha most nyíltan beszélek. Nem én vagyok az első, aki drámát okoz, de úgy hiszem, hogy mindenki számára egyértelmű, hogy az a személy, aki próbál visszatartani minket, az Alissa. Kezdetben, számos interjúban ócsárolta a zenekar tagjait. Ez nagyon kellemetlen számomra, hiszen még soha nem találkoztam vele, - ezért furcsa is erről beszélnem. Fogalmam sincs meddig lehetne még hátráltatni ezt a zenekart. Tudok néhány dolgot, amit biztosan megtett, a többi viszont csak találgatás. Nem akarok dobálózni, de én mondom, hogy a kirúgása óta megpróbálja tönkretenni ezt a zenekart.

- hangzott el többek között, majd egy, a közösségi felületeken megosztott posztjában tetézte, az emígyis kellemetlen helyzetet:

Sajnálom, hogy azt hitted pótolhatatlan vagy, ahogyan azt is sajnálom, hogy nem utasítottam el egy életreszóló lehetőséget, csak azért, hogy nálad jó pontot szerezzek. Nem értesültem arról, hogy a világ Alissa White-Gluz körül forog.

- fejtette ki dühöngő gondolatait.

collage0000_1.jpg

Mindössze idő kérdése volt, hogy magához az érintetthez mikor ér el Vicky hadüzenete, a kanadai dalos pacsirta pedig nem sokkal később reagált is a tényekre - viszonylag barátságosan:

Évek óta nem beszéltem róluk, még csak nem is gondoltam rájuk. Szeretnék Vickyvel beszélni, meg szeretném nyugatni őt, mert tudom, hogy amiket mondtak, azok teljes mértékben hamisak. Sok szerencsét szeretnék kívánni neki, mivel tudom, mennyire imádtam együtt dolgozni a zenekarral. Már nagyon várom, hogy kapcsolatba lépjek vele, amit mindig is szívesen megtettem volna.

- magyarázta Alissa.

A téma most újfent felszínre tört, így puszta kíváncsiságból, arról faggatták Vickyt, hogy élne-e az Alissa által felkínált lehetőséggel, miszerint itt az ideje felvenni a kapcsolatot egymással. Az énekesnő érdekes válaszokkal szolgált.

Persze. Ha igazán beszélni szeretne, akkor itt vagyok....

- kezdte, majd a folytatásban arra is kitért, hogy szívesen ragadna mikrofont elődje oldalán:

Biztos vagyok benne, hogy a rajongók mindeképp értékelnék. Végtére is, én már teljesen rendben vagyok. Mint azt már többször is mondtam, nekem ez még nagyon furcsa. Én csupán egy teljesen új személy vagyok a zenekarban - és ha nem én lennék, akkor valaki más. Nyilvánvalóan azt érzem, hogy ha valami jónak kell történnie, akkor hagynom kell, hogy  megtörténjen.

- vallotta.

collage000000.jpg

süti beállítások módosítása