Tobias Sammet: készül az új Avantasia-album, az Edguy viszont szünetre vonul!
2020. március 28. írta: Sarok Bettina

Tobias Sammet: készül az új Avantasia-album, az Edguy viszont szünetre vonul!

avantasia-tour-tickets-2019-1_9a67c0f45e.jpg

Moonglow címmel, tavaly jelent meg az Avantasia vadonatúj albuma, ám már most kiderült, hogy úton van annak utódja is. Tobias Sammet ma egy terjedelmesebb poszt keretein belül tért ki zenekarai helyzetére, így többek között megtudhattuk, miszerint anyacsapata, az Edguy bizonytalan időre szünetre vonul.

Az utóbbi időben többen is kíváncsiak voltatok az Edguy helyzetére, az elkövetkezendőkben ami biztosan esedékes lesz az az új Avantasia-album. Ki tudja mi minden fog történni az elkövetkezendő napokban, hónapokban. Mindannyiunk számára elsődleges prioritást élvez az egészség és a biztonság. Most csakis ez számít!

- kezdte sorait a zenész, majd a folytatásban több dologra is kitért.

tobias-sammet-live-markus-felix-800x533.jpg

Már egy ideje az Avantasia új lemezén dolgozom, nem pedig az Edguy-én. Sascha és én már kidolgoztunk néhány nagyszerű ötletet, és nekem a művészetben már megvan a saját utam.

- magyarázta.

Ahogyan láthattátok, az Edguy már egy ideje szüneten van. Eltelt egy kis idő, amióta újdonsággal jelentkeztünk, és jelenleg semmi sincs folyamatban, viszont mindannyian a saját dolgunkkal foglalkozunk.

- szólalt meg az Edguy kapcsán, majd így folytatta:

edguy17.jpg

A helyzet az, hogy a Space Police  egy nagyszerű album volt, de nagyon fárasztó volt, mire végleg elkészült, és én nagyon elégedett voltam vele. Feltételezem, hogy ez nem szokatlan: ha egy zenekarban közel három évtizedet töltesz el, akkor egy idő után a zenekarok megadják magukat és már nem sikerül közös megegyezés alapján elkészíteni valamit, ezért inkább szünetelnek, ellenben azzal, hogy elkészítenek valamit, amire felkerül a logójuk.

- olvasható közleményében, majd eképp árult el némi újdonságot terveiről:

Egyébként is, nem szakadhatok két felé. Az Edguy mindig is a szerelmem lesz,1999 elején azonban elindítottam a második szerelmem: az Avantasiát. Vannak ötleteim egy szólóprojekthez is, amit kétségbeesetten mindenképp meg szeretnék csinálni, de nem szeretnék egyszerre túl sok dologban elveszni.

- árulkodott.

süti beállítások módosítása