Floor Jansen nem kockáztat! Újfent karanténból üzent az énekesnő
2020. április 07. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen nem kockáztat! Újfent karanténból üzent az énekesnő

39-6326855e2367796eddf.jpg

A múlt hónapban számoltunk be arról, miszerint egykori After Forever-énekesnő önkéntes karanténba vonult, miután hosszú ideje magas láz gyötri. A vokalista napjainkban sincs tudatában annak, hogy esetleg koronavírussal fertőződhetett-e meg vagy valami mást sikerült összeszednie.

Úgy írok most nektek, hogy láztól gyötörve az ágyban fekszem. Múlt hét kedd óta beteg vagyok, és most karanténban vagyok a saját vendégházunkban (ami szerencsére van). Ma a holnapi show-ra kellett volna repülnöm. Mindannyiunknak valahol máshol kellene lennünk, ahelyett ahol most vagyunk. Hálás vagyok, amiért erős testem van, ami bármilyen vírussal képes harcolni.

- olvasható korábbi posztjában.

A holland pacsirta a minap osztott meg közösségi-oldalain egy rövid videót, melyben elárulta, hogy még mindig karanténban tölti idejét, ami amellett, hogyn kissé nyomasztó, érdekes is egyben, hiszen mindig van valami sütnivalója, amivel elütheti az időt. Korábban már beszámolt arról, miszerint férjével, és kislányával is egyaránt Skype-on értekezett, emellett pedig az újdonságoknak is hódolt, ezért kötni kezdett.

A Nightwish-énekesnőért rajongók ezrei aggódnak, ebből adódóan osztotta meg a már fent is említett videót, melyben több dologra is kitért, kezdve azzal, hogy nem ért egyet a svédországi szabályokkal, mondván nem túl szigorúak a hollandokéval ellentétben:

Egy kis videóüzenet az én kis svédországi kuckómból. Azt hiszem, többé-kevésbé mindenki karanténban van. Sajnos a svédországi szabályok nem annyira szigorúak, mint mondjuk Hollandiában, ahonnan jómagam is származom. A férjem, Hannes, a három éves kislányom, Freja és én is karantéban vagyunk. Hannesznek korábban vissza kellett térnie a Sabaton oroszországi turnájáról, én pedig megközelítőleg két hétig voltam beteg. Nem vagyok benne biztos, hogy a koronavírus vagy esetleg valami más miatt.

 90997698_247960666238382_8359427410420610945_n.jpg

Utaznom kellett volna. Már le kellett volna bonyolítanom a koncertemet Amszterdamban és már a Nightwish-sel is próbálnom kellene. Sok jó dolgot kellett elmúlasztanom. Igen, ez szar - elnézést a kifejezésért -, ugyanakkor kertészkedtem, lovagoltam, és sokat játszottam a kislányommal. Most olyan dolgokra volt időm, amelyekre általában nincs. Szóval, megpróbálom pozitívan látni a dolgokat, és egészséges maradni. Figyelemmel kísérek mindenkit, akit szeretek. A családban van néhány ember, aki koronavírússal fertőzött, és ez egy szörnyű betegség.

- hallható a kisfilmben.

süti beállítások módosítása