Cristina Scabbia: „A metál mindenkinek szól”
2019. november 07. írta: Sarok Bettina

Cristina Scabbia: „A metál mindenkinek szól”

lcch71828752_2720368337997531_2296952220752543744_n0.jpg

Október 11-én zúdult a világra a Lacuna Coil vadonatúj albuma, a Black Anima. A formáció viszonylag rövid időn belül, igen nagy sikereket zsebelt be az újdonsággal, ami egyáltalán nem mondott ellent a beharangozásoknak, miszerint ez lesz az olasz zenekar eddigi legkeményebb, legmeglepőbb kadványa.

A lemez a listákat is szép lassan meghódítja, népszerűsítése pedig jelenleg is gőzerőkkel tart. Cristina Scabbia azonban mindig ráér egy-egy rövid interjúra, a beszélgetések során pedig folyamatosan érdekes témákra kell válaszolnia, olykor pedig nem is kívánja visszafogni magát.

Ezúttal olyan kérdéseket kapott, melyeket valósággal imád megválaszolni, ugyanis e tekintetben folyamatos büszkeség tölti el a szívét, hiszen olyan metálzenekarokkal kapcsolatos, melyek élén a hölgyek állnak.

Amikor több, mint 20 évvel ezelőtt elkezdtem a karrierem a Lacuna Coillal, kevés olyan zenekar volt, ahol nő volt a frontember. Most mindenhol látni őket, ami nagyon boldoggá tesz. Ugyanakkor, nem szeretnék túl nagy nyomást vagy stresszt gyakorolni a "női" dolgokra, mivel számomra ez mindig is nomális volt, így nem is kellett erről beszélnünk.

- kezdte.

734885_10153085056841706_7023279344898802599_n.jpg

Természetesen a zene műfaja miatt mindig is több lesz a srác a metálzenekarokban. De én úgy gondolom, hogy a metál mindenkinek szól, ezért is örülök a női tagok jelenlétének. De erről nem szoktam túl sokat beszélni. Magamra sem tekintek úgy, mint egyedüli nőre a zenekarban. Én egy énekes vagyok a barátaim mellett a zenekarban.

- magyarázta.

A vokalista egyébként korábban is kifejtette már gondolatát e témával kacsolatban, akkori nyilatkozata pedig nem sokban tér el a mostanitól:

Mondjon ki mit akar...én azt mondom, hogy a műfajon belül több lányra van szükség a színpadon. Ezt most nem azért mondom, mert csak a nők vezette zenekarokat támogatom, hanem azért, mert a zene mindenkinek szól, szóval...a metál is, mivel ez az egyetlen műfaj, ami eszembe jut - másra nem is gondolok.

- árulta el álláspontját.

süti beállítások módosítása