Floor Jansen: „ A Nightwish által váltam sikeressé"
2020. január 10. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen: „ A Nightwish által váltam sikeressé"

gettyimages-1068605988-1024x1024.jpg

Köztudott, hogy Floor Jansen immáron több, mint két évtizedet felöleő karriert tudhat a háta mögött, ám a média azóta kapta őt fel, amióta hivatalosan is csatlakozott a Nightwish-hez, de a Beste Zangers is rá tett egy lapáttal népszerűségére, mely műsorban igencsak maradandót alkotott.

A vokalistára korábban szinte a kutya sem volt kíváncsi, ám a népszerűség mindenkinek kijár, különösen ha az illető a Nightwish-ben engedi szabaddá hangszálait. Mint ismeretes, a holland pacsirta előtt további két frontasszony töltötte be az énekesi posztot a zenekarban, egyikük pedig maga a formáció (egyik)megalkotója. 

Floor jelenleg kényelmesen fürdőzik az őt övező hírnévben, aminek minden egyes cseppjét a (napjainkban csupán három finn tagot számláló) Nightwish-nek köszönheti - de hiszen ezt ő maga is bevallotta. Az énekesnő ezt megelőzően az After Foreverben kezdte pályafutását, majd a csapat feloszlását követően megalapította a ReVampet, mely csapatot 2016-ban kényszerített feloszlásra, mondván, saját csapata nem elég fontos a számára...

2010 és 2012 között kiégtem. Tizenkét év után az After Forever feloszlott, fogalmam sem volt hogyan folytassam az új együttesemmel, a ReVamppel.

- magyarázta.

nightwish-mar-2-2016-vandala-magazine-by-dana-zuk-11.jpg

Kicsit jobban voltam, amikor 2012-ben hirtelen telefonhívást kaptam, miszerint szeretnék-e Nightwish-énekesnő lenni. Az életem ezáltal lendületet kapott. Finnországba költöztem, találkoztam a férjemmel, majd Svédországba költöztem, és a Nightwish által nagyon sikeressé váltam.

- idézi szavait egy holland lap.

A világon szinte mindenki ismeri Tuomas Holopainen legénységét, ám mégis van olyan hely, ahol egyáltalán nem izgatja a népet, hogy mi fán terem a Nightwish és az újdonsült énekesük - Jansen ezt valamiért nem érti:

Soha nem értettem, hogy Hollandiában miért nem hallom a Nightwish-t a rádióban. Itt mindig is egy idegen voltam, pedig a világ egyik legnagyobb szimfonikus-metál együttesének vagyok az énekesnője.

- magyarázta. 

1d5d0f9eeaad511cdbb09180d266bed2.jpg

Az itt élő emberek folyamatosan azt kérdezgetik, hogy » még mindig abban az együttesben vagy«, »még mindig csinálod azt a Nightwish-t?« Nos, a Nightwish most sokkal több koncertjegyet ad el Hollandiában, mint bármely más országban. Én erre nagyon büszke vagyok.

- folytatta.

Floor emellett egy  nagyon izgalmas tényről is beszélt, amit sokan biztosan ki sem nézek volna belőle:

- (ha az utálkozóiban esetleg felmerült, hogy miért nem merik kivágni a szűrét a zenekarból, akkor erre most itt egy nagyon frappáns válasz....haha :D)- 

A svédek húsvétkor és karácsonykor mindig halat esznek; heringet és lazacot, ami nekem egyáltalán nem tetszik. Szeretem a jávorszarvast és a vaddisznó pörköltet is. Mivel a vadászat mélyen gyökeredzik a svéd kultúrában, elkezdtem olvasni róla, sőt, vadászvizsgát is szereztem. Na, nem azért, hogy magam induljak vadászatra, csupán azért, hogy meg tudjam érteni a szakmát.

- áradozott.

1240.jpg

süti beállítások módosítása