Floor Jansen: „Többet akarok!"
2020. április 25. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen: „Többet akarok!"

92130149_819742138547207_6361467685339685760_n0.jpg

Human. :II: Nature címmel, április 10-én foglalt helyet a lemezboltok polcain a Nightwish visszatérő nagylemeze, amire mindösszesen öt évet vártak a formáció rajongói. A csapat 2015-ös megjelenésű, Endless Forms Most Beautiful névre keresztelt alkotása nem aratott felhőtlen sikert a célközönség körében, aminek napjainkban is rendesen hangot adnak...

Néhány héttel ezelőtt publikált utódja hasonló cipőben jár, hiszen ezúttal is megoszlanak a vélemények, most viszont már  látszata van a szösszenetnyi változásnak, ugyanis a Human. :II: Nature napok óta tarol az eladási listákon, olyannyira, hogy több országban egyenesen listavezető!

Az ex-After Forever-énekesnő látszólag rákapott a közösségi média ízére, ugyanis a napokban újfent élőben jelentkezett hivatalos Instagram-oldalán, ahol több, mint egy órán keresztül válaszolta meg a hozzá intézett kérdéseket.

Első ízben elárulta, mely nótával gyűlt meg a baja az új Nightwish-album felvételei alatt, illetve adódtak-e számára egyéb nehézségek:

Nem voltak nehézségek, viszont ha hallottátok az új albumot, akkor tudhatjátok, hogy maga az album a nagy kihívás - mindössze az ének szempontjából. Sok-sok trükkös része van, melyekre rengeteget gyakoroltam.

- kezdte, majd kisebb, szünet után folytatta:

Soha nem volt olyan pillanat, hogy azt gondoltam volna, hogy » ez nem fog működni « , ugyanakkor a Shoemaker utolsó, operás részét nagyon nehéz volt jól megcsinálni. Elénekeltem és jól hangozott, de egyáltalán nem éreztem azt, hogy » igen, ez az «. Sokat harcoltunk azért, hogy tökéletes legyen.

93780610_512137049455555_1650002057844073399_n0.jpg

Miután befejeztük az énekeim rögzítését, Tuomasszal az összeset átnéztük, és ez volt az egyetlen rész, amivel elégedetlen voltam, szóval újra felvettük, és akkor úgy éreztem, hogy így már sokkal jobb. Ugyanakkor, amikor a kórus részeket rögzítettük, akkor sem volt meg bennem az a » hűha « érzés, szóval ezeket is újra akartam rögzíteni.

- tette hozzá kiegészítésül, majd eképp zárta a a témát:

Azokat már itthon vittem véghez, és érdekes érzés volt, ahogyan a puzzle kis darabkái végül összeálltak. Ezek voltak a kedvenceim, és mérhetetlenül büszke vagyok arra, ahogy végül megcsináltam.

- említette. A folytatásban, körvonalazódó szólólemezéről is árulkodott kicsit, emellett a Northwardról is ejtett néhány szót.

A tévéműsorban való szereplésem rádöbbentett, hogy többet akarok! Elkezdtem gondolkodni egy szólóalbumon, de nem tudom elképzelni sem rock-, sem pedig metállemezként. 

93815744_537747006890929_3688003060868730573_n0.jpg

- hintette le határozottan, majd így folytatta gondolatmenetét:

Igazából, részese vagyok a világ egyik legjobb zenekarának, ráadásul egy olyan fantasztikus dalszerző mellett, mint Tuomas Holopainen nehéz lenne valami sokkal-sokkal jobbal előrukkolnom. Emellett, a metálban töltött több, mint húsz évem után, valami teljesen mást szeretnék csinálni, de majd meglátjuk mi sül ki belőle. 

- vallotta, majd szót emelt arról is, hogy várható-e esetleg valami újdonság a Northward háza tájáról:

Ez egy egyszeri alkalom volt, hiszen több, mint tíz éve elkészültek a dalok. Nem érzem úgy, hogy folytatni kéne, de ha mégis lesz valami, akkor mindenképp benne vagyok.

northward2018b.jpg

süti beállítások módosítása