Alissa White-Gluz: „Szeretném felvenni a kapcsolatot Vickyvel"
2019. szeptember 11. írta: Sarok Bettina

Alissa White-Gluz: „Szeretném felvenni a kapcsolatot Vickyvel"

collage1.jpg

Nemrégiben robbant fel a metálzenei sajtó, ugyanis a The Agonist énekesnője, Vicky Psarakis több ízben is komoly vádakkal illette elődjét, Alissa White-Gluzt. A görög származású pacsirta azt állítította, hogy Alissa folyamatosan megpróbált ártani a formációnak, - többek között ő tehet arról is, hogy a szeptember 20-án megjelenő vadonatúj The Agonist-lemezt nem tudták sokkal előbb kiadni.

Szerintem teljesen rendben van, ha most nyíltan beszélek. Nem én vagyok az első, aki drámát okoz, de úgy hiszem, hogy mindenki számára egyértelmű, hogy az a személy, aki próbál visszatartani minket, az Alissa. Kezdetben, számos interjúban ócsárolta a zenekar tagjait. Ez nagyon kellemetlen számomra, hiszen soha nem találkoztam még vele, így furcsa is erről beszélni. Fogalmam sincs meddig lehetne még hátráltatni ezt a zenekart. Tudok néhány dolgot, amit biztosan megtett, a többi csak találgatás. Nem akarok dobálózni, de én mondom, hogy a kirúgása óta megpróbálja tönkretenni ezt a zenekart.

- magyarázta.

A vokalista később hivatalos Instagram-fiókján is kifakadt, melyben hosszasan taglalta mondandóját, s má-már hadat üzent az Arch Enemy frontasszonyának:

Sajnálom, hogy azt hitted pótolhatatlan vagy, ahogyan azt is sajnálom, hogy nem utasítottam el egy életreszóló lehetőséget, csak azért, hogy nálad jó pontot szerezzek. Nem értesültem arról, hogy a világ Alissa White-Gluz körül forog.

- firtatta.

Mindössze idő kérdése volt, Alissa mikor, és miként reagál majd a történtekre, s meglepő módon, igen higgadtan magyarázta el az ő álláspontját:

Évek óta nem beszéltem róluk, még csak nem is gondoltam rájuk. Szeretnék Vickyvel beszélni, meg szeretném nyugatni őt, mert tudom, hogy amiket mondtak, azok teljes mértékben hamisak. Sok szerencsét szeretnék kívánni neki, mivel tudom, mennyire imádtam együtt dolgozni a zenekarral. Már nagyon várom, hogy kapcsolatba lépjek vele, amit mindig is szívesen megtettem volna.

- kezdte White-Gluz, megcáfolva Psarakis kijelentését, miszerint Alissa minden egyes közösségi-oldalán letiltoltta őt.

Szeretném biztosítani őt arról, hogy vagy összekever valamit, vagy nagyon félre informálták. Semmit sem tudok róla, így nem is lehetek rosszindulatú vele. Bármikor felveheti velem a kapcsolatot, örülök, ha segíthetek neki, amiben csak kell. Őszintén: a legjobbakat kívánom neki.

- tette hozzá.

collage23.jpg

Alissa azt is kifejtette, hogy nem haragszik The Agonist-beli utódjára, sőt, szeretné vele mielőbb felvenni a kapcsolatot, mintegy ismerkedés szempontjából, majd tisztázni vele, hogy ne kergesse magát feleslegesen stresszbe. Mindezeken felül, azt is elmondta, hogy ametálban tevékenykedő nőkre az összetartás jellemző, hiszen mindenkinek vannak nehézségei.

Alissa szentül megvan győződve afelől, miszerint Vickyt alaposan félrevezették, ezért is nyilatkozta azt, amit. Vicky persze hamar kapott hideget-meleget megnyilvánulásai után, amire White-Gluz eképp reagált:

Büszke vagyok a rajongóimra, de szeretném megkérni őket arra, hogy ne zaklassák se Vickyt, se a zenekarát. Az emberek hibákat követnek el, ami megbocsájtható. Köszönöm.

- fejezte.

süti beállítások módosítása