Floor Jansen közel állt egy újabb kiégéshez
2019. december 24. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen közel állt egy újabb kiégéshez

nightwish_20180309_4324.jpg

A holland vokalista jelenleg jól megérdemelt pihenését tölti, hiszen számára hivatalosan is lezárult az idei Raskasta Joulua koncertsorozat. Az énekesnő azonban nagyon izgatott, hiszen a Nightwish jövő áprilisban küldi boltokba kilencedik nagylemezét, ami elmondása szerint, nem lesz tipikus Nightwish, de mégis szerethető lesz azok számára, akik igazán kedvelik a csapat munkásságát.

Köztudott, hogy az egykoron Tarja Turunen, majd Anette Olzon vezette formáció tavaly jelenítette meg Decades elnevezésű válogatáslemezét, ami tökéletes tükrözése volt több, mint két évtizedet felölelő karrierjüknek - természetesen a legjobb dalokkal fűszerezve. A Tarja Turunen, Tuomas Holopainen, valamint Emppu Vuorinen ötlete nyomán megalakult zenekar egy turnét is lenyomott a kiadvánnyal, aminek ára is volt, ugyanis Floor közel állt egy újbóli kiégéshez.

Nem voltam képes feltöltődni a turné után, ezért hamar meg kellett találnom a módját annak, hogy sikerüljön.

- kezdte.

Felismertem a tüneteket. Soha többé nem akarom azt érezni. Akkoriban rájöttem, hogy egy nagyon érzékeny személyiség vagyok. Amint elkezdtem jobban lenni, valami mindig visszarántott. Hazaértem és ingerlények voltam. Teljesen Hannes és Freja ellen voltam.

c_data_users_defapps_appdata_internetexplorer_temp_saved_images_floor_tuska2013.jpg

- nyílt meg őszintén a vokalista, aki azt is elárulta, mi volt számára a kiváló terápia:

Hannesszel építettünk egy istállót a réten. Nagyon büszke vagyok rá. Villanyt szereltünk, oszlopokkal bíbelődtünk, valamilyen kalapáccsal. Boldoggá tett a fizikai munka.

- áradozott.  

süti beállítások módosítása