Floor Jansen elégedett az új Nightwish-albummal
2019. november 01. írta: Sarok Bettina

Floor Jansen elégedett az új Nightwish-albummal

5cd94dde8463a573ccb7cfc3_floor_30.jpg

Jövő tavasszal hódít világot a Nightwish már-már visszatérőnek számító nagylemeze, amire rajongók ezrei várnak. A tűkön ülő közösnég természetesen azt reméli, hogy a formáció kilencedik albuma jobb eredményekkel büszkélkedik majd, hiszen 2015-ös megjelenésű korongjuk egyáltalán nem aratott hatalmas sikereket.

Az újdonságról egyelőre annyit lehet tudni, hogy teljes mértékben eltér majd az egykoron Tarja Turunen vezette brigád munkásságától, ám az egyelőre titok, hogy milyen irányba fog leginkább libbenni. Mivel Nightwish-énekesnőnek lenni nem kis dolog, így nem is olyan meglepő, hogy Floor Jansen ezúttal is büszke a finnekkel felvett lemezre:

Olyan dolgokat csináltam, amiről nem gondoltam volna, hogy képes vagyok. Amikor elém kerültek az elsődleges tervek, úgy voltam vele, hogy » oké, nekem ezt még tanulmányoznom kell. « Nagy kihívás voltam a társaimnak. Kíváncsiak voltunk, hogy megtudjuk-e csinálni, vagy sem, és hogy tudunk-e esetleg jobb hangzást nyújtani.

- kezdte, majd így folytatta:

Nagyon izgalmas folyamat volt, hiszen heteken át próbáltunk, megpróbáltunk mindent beletenni - aztán elmentünk rögzíteni. Már az Endless Forms Most Beautiful is jól működött, és ez most sem volt másként.

- ecsetelte.

n-nightwish2019.jpg

A beszélgetés során azt is elmondta, hogy a banda tagjai valósággal ki voltak már éhezve egy új lemezre:

A Nightwish-ben mindenki ki volt éhezve egy új album rögzítésére, hiszen most jutott csak igazán időnk rá. Ahelyett, hogy új lemezen dolgoztunk volna, inkább visszarepültünk az időben, és megcsináltuk a Decades-turnét, ami nagyon-nagyon jó volt.

-vallotta.

Azt hiszem, hogy nagyon jó albumot készítettünk. Legalábbis én nagyon-nagyon elégedett vagyok. Nem mondhatok el túl sok mindent róla, de annyit igen, hogy néhány dolog ugyanaz maradt, de vannak különféle újdonságok is. Azt hiszem, hogy akik igazán szeretik a Nightwish-t, azoknak tetszeni fog.

- áradozott.

süti beállítások módosítása